Helt borta
Publicerat den

Har inte skrivit sen ja du jag vet inte. Men mycket har hänt sen jag skrev sist. Ehm jag har fått min älskade iPhone nu och jag har fått nästan alla mina skall till den saknar bara ett så då har jag 7 men ska få mer :D 
ehm ja vad har hänt jag har lov och varit hos min pappa över helgen och i tisdags, igår fick jag min mobil och jag har ett nytt nummer jag vill inte lägga min bebis ifrån mig! Den ska vara med mig över allt. 
Igår hände det en annan konstig sak också en kille jag pratde med för typ ett halv år sen skrev till mig igår och jag hade förtränkt den jäveln men nu skrev han till mig igen och fan ta han! Men man kan ju säga att man har ju saknat honom lite ;) 
ehm något mer intresant ? nej tror inte det. håller fortfarande på med mitt älskad Prison Break och jag har fått en crush på Wentworth Miller som har huvudrollen i serien men vad ska man göra ?. Aa jag pratade i skype med Ebba men hon försvann så det blir väl att titta på prison berak och sen så ska jag duscha har inte planerat dena dag men ihelgen ska jag ut och träffa några ska bli kul. Men ha det great. 

Gammal men jag tycker den bara är så himla bra :) 
(det är inte orginalet) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?