God morgon & Aj!
Publicerat den

God morgon. Vet ni jag är helt vaken och klockan är halv 4 på morgonen men jag förstår varför för jag somnade kl halv 6 igår. Det var mysigt men jobbigt att jag inte kan sova nu. Så jag ligger och myser i sängen själv (Y) Idag är de onsdag och det är en jobbig dag i skolan, men det kan man nog klara sig igenom eller hur? Ja. Sen efter dena dag då är vi lediga. Mhm oh yeah. In your face. Det ska bli så skönt vi är lediga i 5 dagar fast med helgen men vem bryr sig 5 dagar det är som ett litet lov :) nu ska jag bara skriva en sak till jo min älskade Alice fällde mig igår vet ni jag har stukat foten tack vare de. För när hon gjorde de så veks foten så den stukades ja ni vet ju hur de blir. Så jag kommer gå runt och halta idag :/ Men jag ska tänka på Mopsar då blir jag glad!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?