Dags att börja blogga igen?
Publicerat den

Jag har bestämt mig att jag måste nu börja blogga igen! Men har inte varit på blogg humör och har inte haft så mycket för mig. Men får ta och skriva lite dåra. Igår så gick man till skolan som vanligt men vet du. Vi slutade 1 timme efter vi kom dit. Det SÖG! Men efter vi sluta så gick jag och Alice till Liljeholmen centrum och åt subway (Y) MUMS Efter de så gick jag lite i affärer och sen åkte jag till Handen och shoppade lite kläder. Sen när jag var klar så gick jag till mammas jobb utan att hon visste så jag gick till baksidan och satte mig framför hennes bild och tittade på Prison Break. Sen så när hon kom ut så började hon asgarva åt mig. Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket.
 
Jo och vet ni? Jag spelade Bingolotto för första gången på vet ej hur länge (i söndags asså) det var så kul! Måste göra det igen snart :) Sen så är vi lediga på Torsdag tills Tisdag nästa vecka. Helt amazing :D
 
Det jag köpte igår
Svarta Jeasn: Ginatricot
Röd tröja: Ginatricot
Grön med nitar: Cubus






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?