Avfärga?
Publicerat den

Jag har kommit på vad jag vill göra med mitt hår nu!. Jag har aldrig haft det i min natuliga hårfärg så till sommaren 2013 ska jag avfärga håret och låta det va som de är. Jag gillar egentligen inte min vanliga hårfärg den är så ljus men jag få vänja mig vid den. Så jag ska vänta tills mitt hår blir ljusare sen ska jag avfärga skiten och bara låta det va, för det har blivit så slitet på sista tiden. Det är så jobbigt att ta hand om slitet hår och blää. Så där har nu mina planer. HAHA 

Jag gick ju inte till skolan idag för att jag mår verkligen inge bra. Men gissa vad jag glömde att göra då? Jo att sjukanmäla mig så jag har fått skolk och det fick jag igår med bara för John Bauer suger! Nej inte John Bauer utan lärarna... Har inte mer att säga förutom fan det är snö ute så mysigt nu har man fått en riktig julkänsla. MYSSS!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?