Vad kan man göra åt de?
Publicerat den

Just nu känns det som att allt är på väg neråt, känslan jag har just nu känns fel. Jag vill bara gråta tills tårarna tar slut för jag mår alltid bättre efter. Det känns som nåt fattas just nu men jag vet inte vad. Jag är bara så nere, inget vill gå rätt jag gick vidare du stanna kvar förstår inte varför du stanna? Det känns som jag mister dig till henne om jag gör de så där jag helt du är min bästa vän. Men tyvärr så är det inte bara de :/ Jag vill inte vissa att jag mår dåligt men jag vill bara skriva av mig. Jag skulle vilja gå till skolan dom fina människorna skulle få mig på bra humör men nej min buss går inte så jag kan inte ta mig till skolan. Men det är de jag behöver just nu. Fina och bra vänner, men det finns inte så mänga men vissa finns lite här och var, jag är glad att jag har hittat 3. (Dumt att skriva men ja bryr mig inte jag är ärlig) Men nu ska jag sova och ni vill inte höra mer. Ha en bra dag, det skulle jag vilja ha. 

Vänner? vilka är egentligens äkta?















Slebba

Jag lämnar inte dig! Aldrig någonsin och verkligen inte för henne!



URL: http://untilibleed.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?