Kryssning
Publicerat den

Ehm vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag va ju på kryssning och det var kul. Jag hade med mig 1300, Jag köpte lite smink och godis på taxfreen sen spelade bort resten. Gud vad jag är dum igentligen men aja gjort är gjort. Ehm vet inte vad mer jag sak säga det var grymt god mat det var lite julmat MUMS. Sen efterrätt gud så gått. Det var frysta hallon med varm vit schoklad sås typ. åhh det var så gott man kunde dö i himlen.
Jag gjorde inte så mycker direkt vi tog lite drinkar och sen spelade vi mest i alla fall jag. Det var ju bara pansionärer på båten, fast vi åkte ju bara för att köpa lite mer julklappar och sprit ^^ Det är fint de.
Ja det var ju inget speciellt direkt som hände så där fick ni veta lite. 

Imorgon så slutar vi skolan för i år! YES! det ska bli skönt. Ska träffa många fina männiksor på lovet så det ska bli kul. Vet inte så mycket mer, jo det är ju Julafton sen ska jag väl åka upp till Dalarna med min pappa. Sen är det ju nytt år. Hoppas nästa år blir toppen. Jag kan ju inte säga att det här återt har varit dåligt. Grymt bra!

Bilderna blev lite små men men.

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?