Klar
Publicerat den

Nu är jag glad och lättad. Jag är klar med julklapps handling (Y) Det är så skönt att slippa tänka på de längre så nu får man väl ehm ja tänka på annat men vad vet jag inte. Jag blev hemma idag också och imorgon med, vi ska ringa till doktorn imorgon om min ständiga huvudvärk. Sen så har min andra doktor ringt om med min mage, jag ska ta blodprover (igen för 6 gången iår) sen ska jag den 2 Januari och träffa några andra läkare på ett sjukhus i stan vet inte vad de hete men det var ett barnsjukhus haha gulligt.

Men det ska bli skönt och veta varför man har ont i magen. Jag vill ju gärna veta varför jag har ont i huvudet hela tiden? liksom det är jobbigt klarar fan inte att göra något. Kan inte sitta vid datorn för länge heller för då blir det för jobbigt och gör för ont för att jag redan hade ont innan. Du byter vi ämne. Det är fan kallt ute burr vill stanna inne hela dagarna men det får man inte tyvärr :( HAHA ha en bra Tisdags kväll ^^







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?