JULLOV!
Publicerat den

I går fick jag jullov gud va skönt! Går dagen gick kanske fort vi hade bara 2 lektioner så.. Men efter skolan så drog jag, Emma & Julia och åt sushi, grymt fina tjejer. Det vart en grymt bra avslutning sushi är ju alltid gott. Sen efter de så åkte jag hem. Sen åka jag och mamma och stor handla till Julafton som är på Måndag! LÄNGTAR! 
När jag kom hem så åt jag ostkaka sen tittade jag på Scrubs och såklart somnade jag (som alltid) så sen kom mamma in och sa att hon skulle lägga sig men jag ville kolla klart men jag somnade igen så jag gick och la mig typ 22:00 igår.

Vafan liksom första dan på lovet -.- haha jaja så idag vaknade jag kl 8 och kunde inte somna om. Buhu vilken dålig start på lovet men jag har tittat på 2 filmer och är fortfarande kvar i sängen man jag ska ta mig här i från och städa mitt rum. Det behövs verkligen, eller jag kanske inte måste göra de idag men innan måndag i alla fall. Men hoppas ni har en bra start på erat jullov. Fyfan det är så skönt att va ledig! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?